Regulamin pobytu z psem
Warunki przyjęcia
Podstawowym warunkiem przyjęcia pod nasz dach czworonoga jest zgłoszenie przyjazdu Gościa ze zwierzęciem w momencie rezerwacji. To konieczność, wynikająca z ograniczonej liczby pokoi przeznaczonych do pobytu zwierząt. Nieuprzedzeni o towarzyszących Gościom zwierzętach, możemy nie zapewnić wolnego pokoju i nie wyrazić zgody na pobyt zwierzęcia. W przypadku braku zgłoszenia pobytu ze zwierzęciem właściciel może odmówić zakwaterowania i zwrotu zaliczki. Pokoje na poddaszu nie są przygotowane do pobytu z psami.
W obawie o bezpieczeństwo naszych Gości oraz innych zwierząt przebywających na terenie Laguna Mielno, nie przyjmujemy również psów ras uznawanych za agresywne ani psów agresywnych w stosunku do innych zwierząt oraz ludzi. Nie przyjmujemy zwierząt chorych.
Opłata
Opłata za pobyt zwierzęcia wynosi 20 zł za dobę.
Hałas i zakłócenia
Twój pies nie może przeszkadzać innym Gościom przebywającym na terenie obiektu. Prosimy upewnić się, że Twój pupil nie sprawia hałasu w szczególności w nocy.
Higiena i czystość
Gdy zwierzę zabrudzi pokój lub pomieszczenia ogólnodostępne w jakikolwiek sposób – Ty, jako właściciel będziesz odpowiedzialny za posprzątanie po nim. Teren otaczający pensjonat służy Tobie jak i innym Gościom do wypoczynku, nie pozwól by Twój pupil urządził z niego swoją toaletę – jako właściciel jesteś zobowiązany do posprzątania odchodów po swoim podopiecznym.
Odpowiedzialność
Jako właściciel jesteś odpowiedzialny za wszelkie szkody i zanieczyszczenia spowodowane przez swojego zwierzaka. Koszty za spowodowane przez zwierzę szkody ponosi jego opiekun.
Twój pies musi być nadzorowany przez cały czas w ciągu pobytu na terenie Laguna Mielno. Aby pokazać szacunek dla innych Gości, prosimy, aby zawsze trzymać psa na smyczy.
Nie zostawiaj swojego pupila w pokoju samego. W przypadku gdy będziemy mieli uzasadnione podejrzenia, że pozostawione w pokoju zwierzę zakłóca pobyt innych Gości, niszczy mienie obiektu, bądź może spowodować sytuację zagrożenia dla siebie bądź innych Gości, będziemy kontaktować się z Tobą w celu rozwiązania problemu. Gdy kontakt będzie niemożliwy, zastrzegamy sobie możliwość wejścia do pokoju.